Dwunaste spotkanie z musicalowymi hitami i wielkimi głosami

Brak recenzji
17 maj 2024 19:00
Przed nami kolejna odsłona Musical Jam Live, to już dwunaste spotkanie z musicalowymi hitami i wielkimi głosami! Serca biją nam mocniej na myśl o niezwykłych opowieściach, które artyści przedstawią podczas Musical Hard Stories. Natalia Kujawa i Dominik Ochociński, przy akompaniamencie Kariny Komendery, przygotowali dla Was prawdziwą ucztę muzyczną z dreszczykiem emocji.W repertuarze przygotowanym przez Karinę Komenderę usłyszymy niezapomniane hity z takich musicali jak "Sweeney Todd", "Taniec Wampirów", "5 ostatnich lat", "Heathers" czy "Les Misérables". Artyści przeniosą nas w świat pełen miłości, emocji, ale i nuty zagrożenia. Bo czyż życie bez odrobiny dramatu nie byłoby nudne?
Będziemy balansować na granicy między wzruszającymi romansami a historiami, które wstrząsną Waszymi emocjami. A gdy dodamy do tego nutkę zbrodni, kary i ogromną pasję, otrzymacie mieszankę wybuchową, gotową rozgrzać serca fanów musicali. Przygotujcie się na spektakularny rollercoaster wrażeń podczas Musical Hard Stories!
Natalia KujawaŁodzianka. Absolwentka AT w Warszawie. Debiutowała w Teatrze Muzycznym Roma ("Akademia Pana Kleksa" i "Upiór w Operze"). Przez 10 lat pracowała w Teatrze Studio Buffo, gdzie kreowała m.in. rolę Anki w "Metrze" i Julii w "Romeo i Julia". Z Teatrem Syrena, związana od "Rock of Ages", aktualnie występuje w spektaklach "Piplaja", "Six" i "Wypiór". Można ją także zobaczyć na scenach Teatru Współczesnego ("Z ręką na gardle"), Teatru Roma ("Jednego serca") i  Teatru Rampa w Warszawie ("Czterdziestolatek"), krakowskiego Teatru Variété ("Pretty Woman") oraz szczecińskiego Teatru Polskiego ("Cabaret"). Współpracowała z białostocką Operą i Filharmonią Podlaską ("West Side Story"). Przed aktorstwem studiowała filologię rosyjską na UW. Za dzieciaka skrzypaczka, teraz preferuje ukulele i struny głosowe. W 2023 r. kapituła XVII Teatralnych Nagród Muzycznych im. Jana Kiepury nagrodziła ją tytułem "Najlepszej wokalistki musicalowej" roku - za rolę Stefanii Grodzieńskiej w musicalu "Piplaja".Dominik Ochociński. Aktor dramatyczny i musicalowy. Absolwent wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz wydziału wokalno-aktorskiego specjalności musicalowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie. Swoją przygodę z musicalem rozpoczął od nauki w Autorskiej Szkole Musicalowej Macieja Pawłowskiego w Łodzi mając 14 lat, gdzie szkolił się w zakresie tańca, śpiewu i aktorstwa. Dzięki nabytym umiejętnościom zagrał w spektaklu "Plotka" w reż. Norberta Rakowskiego w Teatrze Powszechnym w Łodzi, parę lat później w "Aladynie Jr." w teatrze muzycznym Roma w Warszawie. Na 4. roku studiów aktorstwa dramatycznego rozpoczął współpracę z Teatrem Muzycznym w Łodzi przy przedstawieniach "Wielka Księżna Gerolstein" w reż. Piotra Bikonta jako Baron Grog i "Jesus Christ Superstar" w reż. Zbigniewa Maciasa jako Piotr. Następnie przeprowadził się do Warszawy, by dalej się kształcić, oraz do pracy w stałym zespole Teatru Studio Buffo, gdzie grał we wszystkich tytułach: "Metro" jako Filip i Kontrabasista, "Romeo i Julia 3D" jako Tybalt i Parys,"Polita" i "Piotruś Pan". W trakcie studiów na Uniwersytecie Muzycznym poznał Jacka Mikołajczyka, dyrektora Teatru Syrena w Warszawie, który zaprosił go do współpracy. I tak stał się częścią zespołu w "Rodzinie Addamsów" w jego reżyserii. Później przyszły kolejne spektakle: "Piplaja" w reż. Joanny Drozdy jako Karol Hanusz, "Matylda" jako Majkel, oraz "Czarny Szekspir" jako Taras Szewczenko. Gra również w przedstawieniach "Pretty Woman the Musical" w reż. Wojciecha Kościelniaka w Krakowskim Teatrze Variete jako Rhinestone Kowboj i senator Addams oraz spektaklach Teatru Muzycznego Tintilo - "Oto Oliwer Twist" jako Fagin oraz "Wigilijna Opowieść" jako Fred, oba w reżyserii Marka Grabinioka. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcie uważa rolę Bernardo w "West Side Story" w reż. Jakuba Szydłowskiego w Operze i Filharmonii Podlaskiej oraz Jamie'ego w spektaklu "5 ostatnich lat" w reż. Antoniusza Dietziusa w teatrze muzycznym Proscenium. Jest finalistą 22. edycji festiwalu "Pamiętajmy o Osieckiej".Karina Komendera. Pianistka Orkiestry symfonicznej Opery i Filharmonii Podlaskiej, akompaniatorka i korepetytorka wokalna, saksofonistka Big Bandu Oi. FP, wreszcie wykładowczyni na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina -Wydziale w Białymstoku. Z musicalem zetknęła się podczas pracy w Operze i Filharmonii Podlaskiej i stał się jej niegasnącą miłością. Jest absolwentką Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. w Bielsku-Białej w klasach fortepianu i saksofonu, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w klasie fortepianu prof. P. Skrzypka oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także doktorem sztuki w dyscyplinie artystycznej instrumentalistyka, w specjalizacji - fortepian(2018).Jest laureatką ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów pianistycznych. Nagradzana stypendiami Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wydziału kultury i sztuki rodzinnego Bielska-Białej za wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne. W latach 2007-2009stypendystka Gold Country Piano Institute w Californii (USA). Jako solistka i kameralistka koncertowała na scenach w Polsce, Austrii, Włoszech, Rumunii, Litwie, Rosji, Szwajcarii, Norwegii, Japonii i USA. W 2010 r. zadebiutowała jako solistka na scenie La Ma. Ma Theatre w Nowym Jorku w spektaklu "Chopin - an Impression", rozpoczynając międzynarodową trasę koncertową. W 2016 r. wystąpiła wraz z Kwartetem im. A. Tansmana na koncercie w San Anton Palace na Malcie, jako gość Prezydent Malty i korpusu dyplomatycznego. Od 2016 r. jest oficjalnym akompaniatorem Międzynarodowego Konkursu Instrumentów Dętych "Finalis". Współpracujerównież z solistami teatrów muzycznych w całym kraju, wykonując recitale z repertuarem musicalowym, m.in. na zaproszenie agencji "Broadway w Polsce". Uczestniczy w nagraniach płytowych i medialnych. Warsztat pianistyczny doskonaliła m.in. u G. Scotta, T. Hechta, J. Perry'ego, J. Larsena, K. Kennerai wielu polskich artystów. Uczestniczyła w festiwalach i kursach interpretacji takich, jak Gaetano Zinetti Chamber Music w Veronie, Poland-Norway Piano Duo. Cultural Bridge w Trondheim i GCPI w Nevada City. Kup. Bilecik.pl

Wykonawcy / Artyści:

Ewa Kłosowicz, Marcin Franc, Karina Komendera

Miejsce

Nie Teatr
Białystok, ul. Sienkiewicza 4

Data i czas

piątek 17 maj 2024 godz. 19:00
Bilety w cenie od: 80 PLN
Nie Teatr
Białystok, ul. Sienkiewicza 4
Dwunaste spotkanie z musicalowymi hitami i wielkimi głosami

Inne wydarzenia w okolicy

02cze
Bez wąsów Białystok Przedsięwzięcie, na które kabaret Hrabi musiał znaleźć w sobie nieco więcej zasobów energii, niż zwykle. Materia rozśmieszania publiczności...
Bez wąsów
10maj
Spektakl komediowy w gwiazdorskiej obsadzie! Białystok WIECZÓR PANIEŃSKI Plus Najnowsza komedia Marcina Szczygielskiego w reżyserii Marii Seweryn Wieczór panieński zdarza się raz... na jakiś czas. Trzy...
Spektakl komediowy w gwiazdorskiej obsadzie!
10maj
Spektakl komediowy w gwiazdorskiej obsadzie! Białystok WIECZÓR PANIEŃSKI Plus Najnowsza komedia Marcina Szczygielskiego w reżyserii Marii Seweryn Wieczór panieński zdarza się raz... na jakiś czas. Trzy...
Spektakl komediowy w gwiazdorskiej obsadzie!
więcej

Wyszukaj miejsce i napisz recenzję

Dziękujemy! Twoja recenzja została zapisana.

...

To nie jest miejsce, do którego chcę napisać recenzję. Wyszukaj inne miejsce

Twoja ocena:
Recenzje i komentarze są indywidualnymi opiniami użytkowników serwisu. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za ich treść. Serwis maperia.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia fragmentów lub całości treści zawierających między innymi: oferty handlowe, adresy email, słowa wulgarne, obraźliwe oraz zabronione przez prawo.

Zapamiętane lokalizacje

Odwiedzając naszą stronę używasz plików "cookies" zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki "cookies" były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz zmienić to w ustawieniach przeglądarki. Więcej na stronie polityka prywatności