Wczytywanie ...
Dodanych 2054 komentarzy
16.08.17, 07:44
Dołączam się do pozytywnych opinii o PiSchool. Miesięczny, intensywny kurs hiszpańskiego był świetny! Z przyjemnością chodziłam na zajęcia. Ogólnie było super. Polecam!!!
07.08.17, 01:36
Logo
maxi
06.08.17, 07:45
obsluga jest hamska i zle traktuja klientow
18.07.17, 07:47
Really good good and clean hotel. Very close beach, and small city
16.07.17, 05:06
Zapisałam się na kurs wakacyjny intensywny z angielskiego, miesięczny. Jestem w trakcie i jestem z kursu meeega zadowolona. Zachwycona jestem, właśnie takiego kursu szukałam!!!
02.07.17, 11:25
hotel jest w mega atrakcyjnym miejscu, blisko galerii centrum i posagu bolka i lolka. darmowy parking i łatwy dojazd.
01.07.17, 12:38
super!
15.06.17, 03:50
Semestr zakończony! Mój poziom języka angielskiego zdecydowanie się podniósł. Jestem bardzo zadowolony z kursu u Was. I każdemu będę go polecał! Pozdrawiam!!!
24.05.17, 10:50
Szkoła zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie. Ogólnie bardzo jestem zadowolona z lekcji, w przyszłym semestrze również mam zamiar uczęszczać na zajęcia.
22.05.17, 12:15
Zdecydowanie najgorsza "myjnia", z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Zresztą ciężko w ogóle nazwać to myjnią. Totalna amatorszczyzna i absolutne chamstwo. Ci idioci zepsuli mi samochód zalewając w nim komputer pokładowy! Nie wiem jak to możliwe, ale najprawdopodobniej lali myjką ciśnieniową do wnętrza samochodu!!! Po odebraniu auta, samochód po prostu zwariował - światła nie chciały się wyłączyć, kluczyk nie działał, pod maską coś szumiało, podłoga była mokra. Krótko mówiąc, zamiast sprawnego auta, jakim dysponowałem dwie godziny wcześniej dostałem zepsutego rzęcha. Naprawa, do wykonania WYŁĄCZNIE w autoryzowanym serwisie (żaden elektryk nie chciał się tego podjąć), kosztowała ponad tysiąc złotych (mam na wszystko faktury i rachunki). Po zgłoszeniu reklamacji i uruchomieniu sprawy z ich firmą ubezpieczeniową "pan kierownik" udaje, że nie otrzymuje żadnych ponagleń do przesłania wymaganych dokumentów w celu rozpoczęcia zwrotu pieniędzy z tytułu ubezpieczenia. Przez to sprawa ze strony ubezpieczyciela została zamknięta (bo póki nie otrzymali dokumentów od tych oszustów, to nie mogą nic zrobić - PARODIA!, a ja mogę pożegnać się z odzyskaniem pieniędzy, które włożyłem w naprawę samochodu. Dzwoniłem do tej myjni wielokrotnie i za każdym razem "sympatyczna" pani informuje mnie, że "kierownik jest niedostępny", ale "wszystko mu przekaże". Przekazuje już ponad dwa miesiące i nadal NIC. Ta myjnia to po prostu banda amatorów i złodziei, którzy za nic mają uczciwość. Uważajcie na to żałosne miejsce, bo w najlepszym wypadku po prostu otrzymacie z powrotem brudne auto (a jakże, poza zepsuciem syfu też w całości nie ogarnęli). W najgorszym - będziecie potrzebować lawety i pilnej wizyty w salonie lub u mechanika oraz oczywiście grubego portfela. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim chamstwem i samowolką, jak w tym przypadku. Dałem im prawie dwa miesiące na załatwienie tej sprawy, a oni nadal mają mnie głęboko w tyłku! Cóż, skoro polubownie nie chcą zamknąć tematu, to spotkamy się w sądzie i będą płacić 3 x tyle.
15.05.17, 12:32
Polecam tę szkołę! Już drugi semestr chodze na język hiszpański i jestem zadowolona z kursu, naprawdę się podszkoliłam. Lektorzy dobrzy, szkoła ogólnie na wysokim poziomie!
21.04.17, 06:36
Kurs weekendowy z agnielskiego jest super! Dzięki Wam znacznie podszkoliłam swoją znajomość j. angielskiego. Jesteście naprawdę dobrą szkołą. Polecam!
kajokajo1
08.04.17, 09:43
Drogie leki i nieprzyjemna atmosfera. Dobrze że Ziko obok otworzyli
26.03.17, 05:58
Certyfikat B1 mam i to dzięki Wam! Zostałam super przygotowany, zajęcia były intensywne, ale to dla mnie super. Ogólnie z zajęć bardzo jestem zadowolony, no i jak widać - efekty są! DZIEKI!
09.03.17, 05:48
Beznadziejna obsługa. Trzy razy dziś byłem po przesyłkę tj. dn. 09.03.17r. a listonosz który pracuje w rejonie ul. Sidorskiej w ogóle nie przyszedł, a najlepsza była ta kobieta, brunetka w okularach, w okienku. " Pan przyjdzie o 17.00, potem 17.30 później proszę przyjść jutro tragedia za co płacą tym kobietom to ja nie wiem. Kto wreszcie zrobi porządek z tą listonoszką z Sidorskiej
06.03.17, 09:17
Witam w dniu 3 marca telefonicznie o godzinie około 14-tej zamówił małżonek tablet NAVITEL T-700 3G w waszym sklepie Komputronik Chojnice ul Jana Pawła ii-2 pod nr tel 523974533 zamówienie zostało przyjęte odbiór dnia 6-o3 2017r w cenie 449zł w/w dniu udałam się do sklepu o godz 13-30 gdzie pan mnie poinformował że zadzwoni około godziny tablet powinien być przed godz 18-tą małżonek zadzwonił gdzie jest zamówiony tablet sprzedawca plątając się nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi gdzie znajduje się zamówiony tablet proponował małżonkowi wycofanie zamówienie a potem że może otrzymać towar dnia 8-ego marca jak wasza firma tak będzie traktować klientów przy zamówieniu to nie wyobrażam sobie przy składaniu reklamacji co może mnie spotkać .Proszę o wyjaśnienie w/w sytuacji Pozdrawiam Barbara bonanza1410@gmail.com tel 790390841 Barbara Galikowska 89-604 Chojnice ul Ks.Pomorskich 16/56
03.03.17, 01:46
Robię zakupy od samego powstania sklepu,dziś jestem zdegustowana.Pani Małgorzata,przy kasie nr.4,przed godziną 13,odmówiła mi przyjęcia drobnych pieniędzy,bo miała ,jak twierdziła,pełną kasę.Byłam uparta trochę,zatkało mnie i zapomniałam języka w gębie,bo bym zareagowała awanturą.Oburzyła się ,bo poprosiłam, żeby końcówkę wyjęła z mojej portmonetki.Nie było to moje widzimisię,mam jedną rękę prawie całkiem bezwładną,drugą częściowo sprawne 3 palce,nie daję rady wyjmować tych pieniędzy.A już odmowa przyjęcia bilonu,jest wręcz karygodna.Musiałam pani wysypać na blat,raczyła wtedy sobie wybrać te końcówkę.Tyle że ja musiałam zgarniać 5 minut ,te pieniądze.DLACZEGO NIE MA JAKIEGOŚ UŁATWIENIA czy PODSTAWKI NA PIENIĄDZE PRZY KASACH?Ułatwiło by to wydawanie i przyjmowanie tychże.To dla mnie skandal.40 lat w handlu pracowałam,wiem trochę co można,czego nie,a już odmowa przyjęcia pieniędzy,jest karygodna,ja nie potrzebuję przeżywać traumy przy kasie na stare lata.
27.02.17, 11:42
Hortensja
26.02.17, 04:17
witryna salonu
01.02.17, 04:28
Polecam na 100! Rewelacyjna obsługa klienta oraz proste i łatwe zamówienie. Produkty nie ustępujące jakością oryginałom - nano kartridże do mojego Canona mg5750 wyglądają nawet lepiej niż oryginały. Zdecydowanie jakościowe produkty, godne polecenia.
pokaż WIĘCEJ więcej
Serwis maperia.pl zastrzega sobie prawo redagowania, usunięcia całości lub fragmentów treści zawierających słowa wulgarne, obraźliwe, zabronione przez prawo. Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, a zespół i twórcy serwisu maperia.pl nie ponoszą odpowiedzialności za ich treść. Przypominamy jednocześnie, że osoba zamieszczająca komentarz może ponieść za jego treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną. Komentarze zawierające oferty handlowe, adresy email, numery telefonów, komunikatorów będą usuwane.
Do góry